استایل و شناخت پارچه و لباس مناسب

استایل و شناخت پارچه و لباس مناسب

استایل و شناخت پارچه و لباس مناسب

استایل و شناخت پارچه و لباس مناسب

چرا لباس زیر می پوشیم؟

نکاتی که درباره لباس زیر شورت و سوتین باید بدانید! - نکات مهمی که همه زنان  باید بدانند

یک متخصص پوست و موسس مرکز پوست در نیویورک می گوید که لباس زیر دو هدف اصلی دارد: مد و عملکرد، به ویژه کمک به تمیز کردن و محافظت از ناحیه تناسلی. احساس و عملکرد لباس زیر باید بر ظاهر آن اولویت داشته باشد. اینکه آیا هنگام ورزش باید لباس زیر بپوشید یا لباس زیر بپوشید یا نه ممکن است به شرایط شخصی شما نیز بستگی داشته باشد.

1. دلایل بهداشتی برای پوشیدن لباس نامرتب

پوشیدن لباس زیر برای سلامت دستگاه تناسلی کاملا ضروری نیست. اما گفته می شود که یک جفت لباس راحت خوب از پارچه تنفسی می تواند مزایای واقعی را به همراه داشته باشد. راهنمای سلامت صمیمانه برای زنان. عادت زنانه.

2. کاهش خطر ابتلا به برخی عفونت ها

"این سدی در برابر برخی از باکتری ها، قارچ ها، آلاینده ها و سایر آلاینده های محیطی است. این امر به ویژه اگر از لباس‌های زیر ساده مانند شلوار جین استفاده می‌کنید که فقط گاهی شسته می‌شوند و باکتری‌ها را در نزدیکی اندام تناسلی‌تان می‌گیرند، صادق است.

3. تحریک کمتر اندام تناسلی

 لباس زیر همچنین می تواند اندام تناسلی شما را از تحریک لباس محافظت کند، مانند بخیه زدن به فاق فقط بین پاها.

4. تمرینات آسان تر

ورزش با شلوار و کفش های کتانی و عرق کردن می تواند رشد باکتری ها را تحریک کند. اما پوشیدن یک سویشرت می تواند به تمیز، خشک و راحت بودن ناحیه کمک کند تا بتوانید مدت طولانی تری ورزش کنید.

5- آکنه در ناحیه تناسلی و باسن

آکنه تناسلی و باسن یک چیز واقعی است و پوشیدن لباس زیر و شورت مناسب می تواند به کاهش آن کمک کند.او گفت: زمانی که عرق یا روغن برای مدت طولانی روی پوست بماند، می تواند منافذ را مسدود کرده و منجر به شکستگی شود. لباس زیر می تواند به تمیز و خشک نگه داشتن پوست کمک کند.

6. دیگر حوادث ثبت اختراع وجود ندارد

محبوس شدن پوست، مو یا سایر اشیاء که در زیپ گیر کرده اند، نوع خاصی از درد و شرم هستند، پوشیدن لباس زیر به طور قابل توجهی خطر چنین حوادثی را کاهش می دهد، به خصوص زمانی که عجله دارید.

7. در برابر نشت محافظت می کند

اگر بی اختیاری مثانه دارید یا خانمی در دوران قاعدگی دارید، پوشیدن لباس زیر وسیله ای ارزشمند برای تمیز، خشک و کثیف نگه داشتن لباس است.

8. افزایش اعتماد به نفس

پوشیدن لباس زیر زیبا یا شیک می تواند کمی اعتماد به نفس شما را افزایش دهد، حتی اگر تنها شما آن ها را ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد